Taller de sistemes digitals per a professors de cicles i tecnologia

Motivats per l’evolució de l’electrònica digital, en Francesc J. Robert i en Josep Jordana del Departament d’Enginyeria Electrònica de l’EETAC UPC, han muntat un taller orientat al professorat de secundària i Cicles Formatius, per formar-los en noves tecnologies i eines, com laboratoris virtuals, que permeten millorar la metodologia d’ensenyament i aprenentatge.

En aquest nou paradigma, ja implementat a l’EETAC des de fa uns anys, es pretén activar l’estudiant fent-lo protagonista del seu propi aprenentatge i convertint al professorat en una eina de suport per a l’autoaprenentatge, dintre i fora de l’aula, dels estudiants.

Concretament en aquest taller, s’ha treballat la revisió de continguts, competències i metodologia associada als circuits combinacionals, seqüencials i als microcontroladors, matèria que es dóna tant  a l’assignatura de Circuits i Sistemes Digitals de les titulacions de Graus d’Enginyeria de Telecomunicació de l’EETAC com als Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.

El taller organitzat per l’ICE, tot s’ha de dir, va ser un èxit.

A continuació teniu una sèrie d’enllaços amb més informació: