Vídeo-Entrevista a Laia Barbarà: A l’aeronàutica, l’única limitació és el cel

La Laia Barbarà és titulada en  E.T Aeronàutica esp. Aeronavegació (actual Grau en Enginyeria d’Aeronavegació) i Higher National Certificate in Aeronautical Technology Engineering (Glyndwr University, UK). En aquesta entrevista ens recorda el seu pas per l’Escola i la seva experiènicia laboral i d’estudis posterior, que l’ha portada a treballar per Iberia,  a estudiar Enginyeria Superior en Organització Industrial a la UPC i a ser seleccionada per l’UNITECH International Programme, que posa en contacte estudiants de les millors 8 universitats politècniques europees amb multinacionals del sector.