Vídeo-Entrevista a Armand Ruiz: from EETAC to IBM

L’Armand Ruiz  és titulat en el Master of Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM),  i en Eng. Tècn. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació, actual Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, i va participar al programa The Extreme Blue d’IBM,  on va treballar en Smart Cities, Wireless Sensor Networks i RFID.

Amb motiu del Fòrum AeroTelecom 2013, l’Armand, que actualment treballa a IBM, ens explica la seva experiència a l’Escola, com va ser la seva  incorporació al món laboral i quin paper hi va jugar el fet de sortir a l’estranger a finalitzar els seu màster.

Twitter: @armand_ruiz
www.armandruiz.com

Twitter Fòrum AeroTelecom: @F_Aerotelecom

Per a més informació:

[30-10-11] L’estudiant de l’EETAC Armand Ruiz finalitza amb èxit la seva participació al The Extreme Blue d’IBM

[08-07-11] Un estudiant de l’EETAC seleccionat per participar en el programa The Extreme Blue d’IBM